Så kommer du igång med Binkoo

Alla klarar av att använda Binkoo. Men för att komma igång är det några enkla steg ni behöver göra. Vi hjälper er längs vägen och ser till att övergången blir så smidig som möjligt. Nedan kan ni se hur de olika stegen ser ut.

Kontakta oss

Tror ni att Binkoo skulle vara något för er? Då börjar ni med att anmäla ert intresse här där ni lämnar era kontaktuppgifter samt svarar på några korta frågor om ert företag. Sedan hör vi av oss och bokar in ett möte över telefon eller digitalt.

 Vi lyssnar på era förväntningar och vi berättar hur vi kan hjälpa er med er bokföring på bästa möjliga sätt. Låter det intressant skickar vi sedan en offert.

Uppstart

När ni accepterat offerten och vårt samarbete inleds påbörjar vi arbetet med övergången från ert gamla system till Binkoo. 

Beroende på hur ni löser bokföringen idag ser arbetet kring överföringen lite olika ut. Men vi kan garantera att vi gör det så smidigt som möjligt. Gemensamt för alla våra nya kunder är att vi sätter upp ett konto med inloggning och kopplar det till banken.

Onboarding

När de tekniska bitarna är på plats är det dags för ett möte där vi går igenom hur affärssystemet är uppbyggt och hur ni på bästa sätt ska arbeta med de olika bokföringsprocesserna, för att spara tid och vara så effektiva som möjligt. 

Vi tittar även på användbara exempel och ger er konkreta tips. Detta för att ni ska känna er trygga och säkra inför framtiden med ert nya bokföringsprogram.

 

Klart!

Äntligen kan ni börja använda ert nya system och sköta er ekonomi och bokföring på ett enkelt och effektivt sätt. 

Vi ser till att ni förstår och känner er bekväma med förändringen genom att ha korta avstämningsmöten där vi går igenom eventuella frågor och funderingar, samt om ni har några förbättringsförslag. Vi finns alltid här för er om ni undrar över något.